Wednesday, November 10, 2010

About SimplyCipta

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera to everyone and all bride to be..

About SimplyCipta

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog kami & congratulation kepada bride to be yang telah pn bertunang. SimplyCipta menawarkan perkhidmatan khususnya dekorasi pelamin untuk merealisasikan impian & melakar sejarah peribadi di hari istimewa anda. Anda semua dijemput melihat hasil kerja dan creativiti kami & menambah komen2x yang positif untuk memantapkan lagi bidang yang kami ceburi ini. Di SimplyCipta pelamin yang terhasil adalah gabungan dari idea & citarasa antara kami dan pelanggan.

Pelamin

Untuk makluman semua, kami lebih menumpukan kepada Online Business yang beroperasi dari rumah. Segala urusan boleh dilakukan dengan berhubung terus dengan add kami di Facebook SimplyCipta Bridal or email simplycipta@yahoo.com untuk berbincang dengan lebih lanjut lagi berkenaan dengan konsep, theme colour, bunga samada ingin menggunakan artificial or fresh flower mengikut kehendak dan budget anda. Kami sedia membantu B2B sekalian untuk merealisasikan impian perkahwinan anda.

Pakej

Buat masa ini terdapat 2 pakej yang kami kategorikan Lengkap dan Mampumilik mengikut kemampuan dan budget masing2x. Namun begitu anda boleh berbincang dengan kami sekiranya inginkan kelainan dan citarasa anda sendiri.

Kolabrasi Bersama

Buat masa ini pengusaha yang berkolabrasi dengan kami adalah antaranya:

Make Up (EylaMukhtar)

Hubungi Kami,
012 - 287 2024 (Farra)
019 - 2224767 (Nani)

Facebook : SimplyCipta Bridal
atau email : simplycipta@yahoo.com

Terima Kasih di atas sokongan anda.

No comments: